14 de novembro de 2011

Revelação Capa: Something Strange and Deadly by Susan Dennard ♥

Posted by Mandy Porto às 6:48 AM
Fiquei super interessada com o livro de Susan Dennard,  SOMETHING STRANGE AND DEADLY que será lançado em Julho de 2012. A primeira coisa que me chamou atenção foi a capa linda e o título, achei bem sombrio, da maneira que eu gosto. E lendo a sinopse ele já entrou para minha wishlist!

"Sixteen-year-old Eleanor Fitt's brother is missing. And when she discovers that the Dead are rising in Philadelphia and wreaking havoc throughout the city, she knows that her brother is involved in some way. So Eleanor enlists the help of the Spirit-Hunters, a motley crew hired to protect the city from supernatural forces, believing their skills can save her brother. But as Eleanor spends time with the Spirit-Hunters, especially their handsome inventor, Daniel, the situation becomes dire. Now, not only is her reputation on the line, but her very life may hang in the balance."
 

1 Comentários ♥:

MARCINHOW on 14 de novembro de 2011 15:32 disse...

Adorei a capa... embora eu ache que tenha pegado uma leve carona nas capas da série Fallen!

Postar um comentário

 

Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos